Jeg har hørt det før, jeg burde ringt deg og
Jeg har hørt det før..
Ja'a da var det helg. Og takk for det..
Tror jeg må ta meg en tur på byn og shoppe litt snart.. selv om klesskapet egentlig er mer enn fult. Men er vel noe som ligger i oss jenter, "må ha det, bare må ha det" haha.
Arg jeg misunner Gwen Stefani, hun får alt til og se så bra ut!


4 kommentarer:
klesskapet blir lett fullt he he. et tips er å ta en skikkelig ryddings; gi bort til fretex eller ta en byttekveld med venner.. da finner man gjerne skatter bakerst i skapet og... gwen er rå dame...
off du aner ikke hvor mangen ganger jeg har ryddet haha. Og tenker hver gang at dette får jeg sikkert brukt for i en annen anledning, og putter det bakerst i skapet, og ender med at det blir liggendes der. tror jeg må fikse en skikkelig ryddings snart!
Ja hun er kanon!
Sånn føler jeg det hele tida, enda klesskapet mitt renner over så må jeg ha mer!
jeg jeg å! arg det er så irriterendes, har flere ganger sagt; nå er det nok. men neida men bare mååå ha den toppen og den buksa osv..
Legg inn en kommentar