Is it right?
Is it wrong?
What I'm feeling
I can't go
'Cause I know it's the real thing
I've been good all my life
I've been good but baby tonight
We're gonna get arrested by the police of love
But I see in your eyes
We're committing no crime
I wish, I was flying, then he wouldn't blame me
But he's drop dead beautiful
Oi, kanskje det går oppover for meg alikevel?
Jeg gir iallefall ikke opp, ikke nå som ting kan fikses, en gang.. ikke akkurat nå, men en dag.
Jeg lever enda i håpet og nekter og gi opp. Arg blir så sint på meg selv noen ganger fordi jeg er så forbanna sta, men akkurat nå er jeg gla jeg er det.
For at jeg ventet, og ikke vil gi slipp. Ikke faen om jeg vil gi slipp på noen som har tatt mitt hjerte fra dag en..
Fikk brev i går om dato til fagprøven. Men blir kanskje en liten endring på de, siden det var så seint.. Så skal inn til møte i September og se om de har klart og få nye datoer :)
Håper de får det til.. vil så gjerne ut i arbeidslivet, bestemme selv hvor jeg vil jobbe. Har tenkt og søke på ungdomsskolen og barneskoler.. Der jeg trives best. Selv om barnehage er koslig, så er det ikke der jeg vil være for alltid.
onsdag 20. august 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar