søndag 18. mai 2008

Sleeping beauty

Sleeping beauty poisoned and hopeless
Far beyond a visible sign of your awakening
Failing Miserably to find a way to comfort you
Far beyond a visible sign of your awakening
Hiding from some poisoned memory


Da var 17 mai over, og alle fridagene i mai *sukk*
Gårsdagen var kjempe bra! Startet dagen med og gå i tog sammen med bestefar og tante og onkel og gikk til kirken. Etterpå kjørte vi hjem og skiftet og dro bort på ungdomsskolen og spiste lunsj der og gikk rundt og hjalp til og kjøpte litt lodd og hørte på skolemusikken spille noen sanger. Etterpå dro jeg bort til jentene mine og dro sammen ut på Sotra til folket der og hadde grill party. Litt av en kveld må jeg si, allerede før jeg dro i halv tolv tiden så hadde hun ene venninna mi blitt full, og overraskende så var det ikke hun som man pleier og se full akkurat.. men hun var bra i dag så det gikk nok greit etter at jeg dro. Var ute med henne en god del i går og pratet og bare trekke inn litt frisk luft, selv om det var iskladt ute! Alt man gjør for sine venner eh..? haha
Men det var en fin kveld. Herlig musikk og alle mine venner var der. Nesten som old days. Men det verste er at hun ene venninna mi er ikke sikker på om hun er over exn min eller ikke.. Og i år er det 3 år siden meg og han var sammen.. Jeg savner han på en måte, og jeg savner minnene. Det og være der ute med han, men jeg tørr ikke si det til noen. Jeg er over han, men minnene vil jo alltid være der. Jeg liker fremdeles han andre fyren som jeg var sammen med i fjor for nå snart 1 år siden faktisk. Men jeg vil nok aldri glemme han andre som jeg var med i går. Han vil alltid be "the spesial one" for meg.

Ingen kommentarer: