søndag 25. mai 2008

Hold on be strong

Love can be hard sometimes,
yes it can catch you of gard like bad crimes
Yees, it can make you de-pressed and angry
make you say why me, why would anybody try me?

You might be saying ooh, I don't wanna' be lonely
Ooh, I don't wanna' be by myself.
Ooh, don't wanna' be lonely
Why ain't anybody loving me?
But there's always someone out there, Who'll be there for you
There is always someone out there who will care for you
There's always someone out there who'll be true, true, true.
Hold on, hold on, be strong



I går var det mgp, fy søren så urettferdig det var! Russland vant med den sippe låten jo! Den var jo rett og slett kjedelig og en helt normal låt som man føler at en har hørt før. Syns Hellas eller Armenia burde ha vunnet! De hadde iallefall en sang som var fart i og går an og danse til, en sommerlåt rett og slett var det de hadde.
Men sånn går det når alle disse landene går sammen og stemmer på nabolandene sine nede i østeuropa, da har jo vi her oppe i nord ingen sjangse. Undres om det er noen som har hørt på sangene i det hele tatt, eller ser de bare på hvilket land de kommer fra..?
Men 5 plass for Norge er kjempe bra da! : )
Kunne ønske jeg hadde en fin sang stemme. Har så lyst og begynne i kor eller noe sånt, for og synge sammen med andre som liker musikk :)

Ingen kommentarer: