We used to be together
Everyday together always
I really feel
That I'm losing my best friend
I can't believe
This could be the end
It looks as though you're letting go
And if it's real
Well I don't want to know
Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts
- No Doubt

Fucking great.. like fort som de kom så forlater de Bergen by.. People always leave eh..?
så da er det vel avgjort da.. de flytter fra Bergen tilbake til østlandet alle sammen. Dritunger som kastet de ut! Jeg vet de har prøvd mangen ganger, og det har ikke vært lett for de, men jeg syns de burde bli. Jeg trenger de her! De er jo tross alt mine venner. Greit at mine bestvenner kommer tilbake til sommeren, men de blir jo borte til neste år uansett pga millitæret som de har valgt og gå et år :\ Så da blir jeg alene i Bergen nok en gang da. Jeg som trodde ting hadde blitt bedre selv om jentene mine flyttet på hver sin kant av landet pga skole og jobb, og endelig så kom resten av gjengen til Bergen, men så forlater de meg alle sammen. Vel nå som jeg nettopp har blitt vant med og kunne besøke de når jeg ville så må jeg venne meg til og reise til Oslo for og besøke de igjen, akkurat som for 3-4 år siden :\
Arg!


2 kommentarer:
det ordner seg nok skal du se ^^ eg e her for deg <3
aww takk :) <3
Legg inn en kommentar