onsdag 28. mai 2008

I wish I had an angel

I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel
tonight

Deep into a dying day
I took a step outside an innocent heart
Prepare to hate me fall when I may
This night will hurt you like never before

Old loves they die hard
Old lies they die harder

I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel
Your Virgin Mary undone
I`m in love with my lust
Burning angel wings to dust
I wish I had your angel tonight





Helsikken så varmt det er ute i dag! Greit vi har nå hatt 2-3 uker med strålendes vær men dette tar kaka! Knall og kjempe varmt :D Minst 22-23 grader ute i skyggen nå og klokka er ikke 3 en gang! Hærlig og bo i Bergen om sommeren når det virkelig er fint vær ja. Tror vi bergensere gåtter oss når vi har finere vær enn østlendingene, det store samtaleemne på 17 mai var jo at Oslo hadde snø mens vi her i Bergen hadde sol. Så vi har det knas når det endelig skjer at vi ikke har hatt regn på en god stund mens Oslo har!! Ingenting som gjør bergensere lykkeligere enn det (utenom når Brann vinner over VIF såklart!)



Vært en stille og rolig uke :) Gått helt greit på jobb, vært masse tentamen og fridager for elevene så har bare sotte på ræven hele uken nesten.. Men neste uke går det vist opp noen gir! Da er det noen lærere vekke, så jeg skal inn og ha ansvar for de elevene jeg pleier og ha sammen med de som da er borte :) Gleder meg, endelig noe og gjøre på!
Og snart er det Juni og greier, ikke lenge igjen av lærlingstiden på ungdomsskolen nå nei. Litt trist blir det og dra tilbake til barnehagen, savner det ikke for og si det sånn.. Eller savner ungene men ikke selve barnehagen og de daglige rutinene og arbeidet som fulger med der.
Men skal nok overleve det og, har overlevd der i 7-8 mnd så skal nok gå fint med 5 til!

Ingen kommentarer: