torsdag 12. juni 2008

Cry

I’m not the type to get my heart broken
I’m not the type to get upset and cry
Coz I never leave my heart open
Never hurts me to say goodbye
Relationships don’t get deep to me
Never get the whole in love thing
If someone could say love me truly
But at the time it didn’t mean a thing

My mind is gone
I’m spinnin’ around
And deep inside
My tears I’ll drown
I’m losing grip
What’s happening?
I stray from love
This is how I feel

This time was different
Felt like I was just a victim
And they cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I’m in this condition
And I’ve got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what you’ll never see me cry


aww hørte den nydelige sangen i dag på jobb! Hadde time med to elever, der vi satt på bibilioteket og spilte spill og hørte på radio. ganske relax time hehe.. og så kom denne sangen; Rihanna - cry <3
aldri vært stor fan av dama men den sangen tok kaka!
Og nå er det bare 1 uke igjen så er det tilbake til barnehagen *sukk*
Kommer til og save de korte arbeidsdagene og alle elevene og lærerne. Har hatt det så utrolig morro der og lært kjempe masse!

I det siste har jeg ikke gjort så mye, jobbet og bare slappet av egentlig. bestilte meg frisørtime i dag da, på tirsdag 14:30.. skal klippe det litt og farge det lysere.. håper bare det blir bra. Burde egentlig ikke farge det før jeg reiser ned til Polen siden jeg skal farge det der nede og hehe.. men men.. satser på at det går bra :)

Ingen kommentarer: