If it makes you happyIt can't be that badIf it makes you happy
Then why the hell are you so sad
- Sheryl CrowHvorfor begynne jeg hver eneste blogg med en sang, er sikkert noe du lurer på.. vel music saves my soul.. uten musikken hadde jeg vært ingenting. Musikk er som terapi for meg. Den hjelper meg gjennom dagene, både gode og ikke fult så gode dager. Og uansett tilslutt så vet jeg alt vil bli okai :)
Imagine a future moment in your life where all your dreams come true. You know, it's the greatest moment of your life and you get to experience it with one person. Who's standing next to you?
- Peyton. [One Tree Hill]

Ja hvem vil stå ved din side da drømmen din går i oppfyllelse..? Utrolig vanskelig og svare på akkurat nå, iallefall for meg. Jeg vet enda ikke hva min største drøm er engang. Kanskje og lykkes i livet? Men lykkes med hva da? Utdannelse, stifte familie, ta vare på vennene jeg har, stå for det jeg sier? Jeg vet ærligtalt ikke hva jeg vil oppnå med livet mitt enda. Hva er egentlig meningen med livet? Få venner, finne ut hvem som står ved din side til slutt? Hvem som dolker deg i ryggen og hvem som er der og støtter deg? Ta vare på familien din og leve happily ever after? Finne mr.right? Isåfall hvem er mr.right, finnes det en? Eller er det bare noe vi dikter opp..? Og isåfall vil Mr.Right være "the one" eller vil han ende opp med og knuse hjertet ditt i tusen biter? Og vil han oppnå det at du beskytter deg selv mot andre gutter og nekter og la de slippe inn og få en del av hjertet ditt fordi du er redd for å få det knust igjen. Og kanskje du da vil bli "the player" som først finner seg et offer og når det blir seriøst så stikker du fra alt. Vil jeg noen gang finne min Mr.Right? Hvis du finnes der ute, please kom og redd meg.. Jeg er lei av og bli såret gang på gang. Jeg trenger og vite om det finnes en som er riktig for meg. Men hvem og hva er det jeg leter etter egentlig. Jeg vil i bunn og grunn ha en som liker meg for den jeg er, og ikke for den jeg prøver og være. En som får meg til og tenke og virkelig lar meg finne ut hvem jeg egentlig er og vil finne det ut sammen med meg. En som jeg kan stole på, dra ut i verden med, en jeg kan gi min sjel til. En som forstår, en som lytter, en som jeg kan snakke med alt om, en bestevenn, en kjæreste, en gutt som er seg selv og ikke prøver og fulge strømmen og være "the cool guy" eller "the romantic" gutten som de i alle disse såpeopraene. Jeg vil ha en som tørr og være seg selv og som vil ha meg for den jeg er. En som vil gjøre meg
lykkelig..
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar