onsdag 23. april 2008

The tide is high

It's not the things you do
That tears to hurt me bad
But it's the way you do
The things you do for me
I'm not the kind of girl
Who gives up just like that

The tide is high but I'm holding on
I'm gonna be your number one
The tide is high but I'm holding on
I'm gonna be your number one

Yeay, jeg prøver iallefall og oppdatere så ofte som mulig, skrive litt hverdag.. men det skjer jo nesten ingenting her.. av og til skulle jeg ønske at jeg bodde et annet sted enn på denne forlatte øyen *sukk* Ikke spør meg hvor jeg ville ha bodd, men hadde jeg flyttet hadde jeg nok savnet stedet, utrolig nok.. selv om bondegård er en av mine nærmeste naboer så er det ikke så øde her som visse andre steder haha. men det er koslig her, spesielt om våren og sommeren! :)
I dag når jeg gikk hjem fra jobb så luktet det vår ute, bestefar holdt på og klippe gresset utenfor her og det lukter så godt! Det er sååååå vår i lufta nå! I dag hadde jeg egentlig mest lyst til og droppe jobb og bli hjemme og sove og være ute, men så fant jeg ut at jeg får heller dra på jobb siden jeg er hjemme tidlig uansett og dessuten liker jeg meg faktisk på jobben så langt. Jeg hadde en stund i begynnelsen av lærlingstiden der jeg var "syk".. men det kan kanskje ha noe med at jeg ikke trivdes like mye der som jeg gjør på u.skolen :) Utrolig men sant, enda jeg gruet meg kjempe mye til og begynne der.. men tiden har forandret seg siden jeg gikk der og folk forandrer seg sant..?

One Tree Hill i dag var ganske koslig, men litt trist fordiom.. Tenk at Peyton sa nei til Lucas :O Hvis hun hadde sagt ja hadde alt vært different.. ååh dumme Peyton! Hvis jeg hadde vært henne hadde jeg sagt ja med engang.. men er vel kanskje ikke så rart igrunn at hun sa nei alikevel, siden hun hadde flyttet, fått ny jobb og på en måte et nytt liv. Kanskje det jeg og burde gjøre, flytte etter jeg er ferdi med lærlingstiden.. men igjen det blir for kort tid siden jeg er ferdi til høsten. Får heller få meg jobb etter jeg er ferdi og da begynne på jakt etter en leilighet, men jeg vil ikke bo aleine, jeg tror det kommer til og bli for kjedelig og for tøft. Så hvem melder seg frivilig til og bo med meg? haha. Jeg vet hvem jeg vil flytte inn med, men det igjen blir bare i drømmene.. Men ting kan jo forandre seg sant?

Ingen kommentarer: