Den siste uken har jeg prøvd og skjønne meg på denne nye HTC Magic tlfn som jeg kjøpte meg og fikk for ca ei uke siden.. Tror jeg må si at den er litt for smart for meg haha! Eller jeg er ganske stolt over meg selv, har klart og finne ut en del, men er fortsatt litt igjen og lære.. SÅ hvis det er noen som har denne tlfn og har noen tips og komme med, bring it on!
lørdag 3. oktober 2009
Hjelp?
Den siste uken har jeg prøvd og skjønne meg på denne nye HTC Magic tlfn som jeg kjøpte meg og fikk for ca ei uke siden.. Tror jeg må si at den er litt for smart for meg haha! Eller jeg er ganske stolt over meg selv, har klart og finne ut en del, men er fortsatt litt igjen og lære.. SÅ hvis det er noen som har denne tlfn og har noen tips og komme med, bring it on!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


1 kommentar:
gratulerer med ny telefon :D
har engang ikke sett en slik en før x)
ut fra det,skjønner du nok at jeg ikke kan hjelpe!
Siv
xx
Legg inn en kommentar