Men uansett, var og feiret dagen sammen med noen venninner :)
Hadde en kjempe fin dag, tusen takk for alle gratulasjoner! Var og tilbake i barnehagen i går, utrolig hærlig og se igjen gullungene, snart 1 år siden jeg så de. Skal heldigvis tilbake igjen på mandag, onsdag & fredag!
Men nå skal jeg om en time sitter barnevakt for nabo'n. Så hmm får vel finne på noe da..
Ha en god helg videre!
Trioen <3
BFF <3
Camilla flytter snart rett over dammen (England) *snufs snufs*



8 kommentarer:
Fint du hadde en flott bursdag :)
gratulerer med overstått :)
Gratulerer med overstått! Ser ut som en herlig feiring;)
gratulerer med overstått!! :D
ooo, congrats med overstått! Alltid kos å feire med venniner :)
koselig bilder:)
og gratulerer med overstått
Grastulerer med overstått :D
Grattis med dagen :)
Jeg fylte 23 6 dager før deg :)
Legg inn en kommentar