lørdag 26. september 2009

Hurra, hurra, hurra!

I går hadde jeg bursdag, hele 21 år.. Uff uff uff som tiden flyr.. Savner og være 16-17 igjen..
Men uansett, var og feiret dagen sammen med noen venninner :)
Hadde en kjempe fin dag, tusen takk for alle gratulasjoner! Var og tilbake i barnehagen i går, utrolig hærlig og se igjen gullungene, snart 1 år siden jeg så de. Skal heldigvis tilbake igjen på mandag, onsdag & fredag!

Men nå skal jeg om en time sitter barnevakt for nabo'n. Så hmm får vel finne på noe da..
Ha en god helg videre!


Trioen <3


BFF <3


Camilla flytter snart rett over dammen (England) *snufs snufs*






8 kommentarer:

Renate sa...

Fint du hadde en flott bursdag :)

Ingrid sa...

gratulerer med overstått :)

Marianne sa...

Gratulerer med overstått! Ser ut som en herlig feiring;)

motionocean sa...

gratulerer med overstått!! :D

Nugget sa...

ooo, congrats med overstått! Alltid kos å feire med venniner :)

IdaPida sa...

koselig bilder:)
og gratulerer med overstått

Ane sa...

Grastulerer med overstått :D

trolia sa...

Grattis med dagen :)
Jeg fylte 23 6 dager før deg :)