onsdag 2. september 2009

hesteskokrabbe

Satt og så på tv'n for en stund siden (eller jeg ser hele tiden noe på tv'n, men uansett) , 'kjempesvermar' noen som så det? der masse dyr bare plopper seg i en svææær haug sammen? Iallefall, de viste noen utrolig ekle men fascinerende krabber der. Vel egentlig var de drit stygg men samtidig måtte jeg bare google de etterpå når programmet var ferdig.





Skikkelig fine sant!?

10 kommentarer:

VEDIS KRISTINE sa...

og NÅ blogger vi igjen!:D

ingeborg sa...

rare, men skikkelig stilig!

Tonje sa...

Haha, så faktisk på det der selv. Ble en smule fascinert ;P

Anonym sa...

ja dette va jo spennende:/ hilsen helge NOOOOOOOOT!!!!!!!

Renate sa...

Tja, fine... ekke helt med på den altså hehe

Anonym sa...

Uæsjj!! De der gav meg litt frysninger, du! Men litt fascinerende var de jo... *grøss*

Du, så hyggelig at du likte skjorten min! Takk! :)

Iselin Pettersen sa...

fysj, så ekle de så ut :s

IdaPida sa...

isj, jeg syns de var ekle og, men jeg er ikke spesielt fan av krabber

Karoline sa...

Så utrolig fine!

motionocean sa...

de va nåkka før sæ sjøl!