Satt og så på tv'n for en stund siden (eller jeg ser hele tiden noe på tv'n, men uansett) , 'kjempesvermar' noen som så det? der masse dyr bare plopper seg i en svææær haug sammen? Iallefall, de viste noen utrolig ekle men fascinerende krabber der. Vel egentlig var de drit stygg men samtidig måtte jeg bare google de etterpå når programmet var ferdig.

Skikkelig fine sant!?
10 kommentarer:
og NÅ blogger vi igjen!:D
rare, men skikkelig stilig!
Haha, så faktisk på det der selv. Ble en smule fascinert ;P
ja dette va jo spennende:/ hilsen helge NOOOOOOOOT!!!!!!!
Tja, fine... ekke helt med på den altså hehe
Uæsjj!! De der gav meg litt frysninger, du! Men litt fascinerende var de jo... *grøss*
Du, så hyggelig at du likte skjorten min! Takk! :)
fysj, så ekle de så ut :s
isj, jeg syns de var ekle og, men jeg er ikke spesielt fan av krabber
Så utrolig fine!
de va nåkka før sæ sjøl!
Legg inn en kommentar