torsdag 6. august 2009

Hippiechick


Jumpsuit - Zara
Veske - søss sin
Hårbånd - selvlagt




33 kommentarer:

sve sa...

Kult :) Søtt hårbånd!

Silje sa...

SV; takk!:D

Stilig!!;)

Carina Isabell sa...

Kul stil! :)

Hanne sa...

Så fin du var, det hårbåndet var utrolig stilig:)

Jeanita Helen sa...

Kjempe stilig antrekk!;)

Heidi sa...

Herlig antrekk ^^

Linda sa...

Åh, så kult :-D

Line. sa...

Stilig : ))

Renate sa...

Kjempestilig ^^

Maarth sa...

Gøy at du har laget hårbåndet selv! :-)

Marit sa...

Veldig fine antrekk;)

Carolina sa...

Stilig antrekk. ;)

K(ristine) A(malie ) sa...

Oooh, kult antrekk :D

Marianne sa...

Stilig outfit!! :D

Kristine sa...

Kuleste antrekket jeg har sett i dag!
Digg jumpsuit OG veske <3

1 sa...

takk (:

kult antrekk!

Unknown sa...

Nice outfit ;)

Camilla Didriksen sa...

Så kult antrekk!! :D

Christina sa...

Jumpsuiten var skikkelig kul! :D

Ariella sa...

kult!

Nugget sa...

ooo, supersøtt hårbånd! flinkesen :)

Anonym sa...

enig med alle andre, flink du er aa lage haarbaand!

Nadia sa...

digger jumpsuiten =)

Line sa...

SV: eg finn aldri konkurranser:p men er jo alltid gøy å være med! :D

faehe sa...

Ah!! Den jumpsuiten var fiiin!

ingeborg albert sa...

stilig!:)

Catherine Sund sa...

jumpsuiten var rå !

ingunn sa...

likte antrekket :)

Karoline sa...

Looking good!

annikken sa...

Herlig! Tøft:D

Guruizzm sa...

Elsker jumpsuiten!

Karoline sa...

Du er virkelig glad i jumpsuiter du ! ;))

Anonym sa...

Herlig jumpsuit