torsdag 30. juli 2009

Bye bye bye!

Tjoheeei! I morgen reiser jeg til Oslo & Drammen så vi snakkes søte bloggere! Skal besøke min kjære og mine to beste venninner :)!




Ha en super duper helg!

9 kommentarer:

Renate sa...

Kos deg masse ^^

Carina Isabell sa...

Ønsker deg en tipp-topp helg! :)

Mella sa...

God tur! Håper du får en fin helg! :)

Helene sa...

God tur! :D

Martine Elise sa...

Deilig med en helg i Oslo. Fler som har hatt det ;)

stine-andrea sa...

Have fun! :D

Hanne sa...

Håper du har hatt en super helg i Oslo:)

Marianne sa...

Håper du får det fint=)

Line sa...

FO SHO! Gler meg til hu kjem... hente hu på bislett stadion om eit par minutter sikkert:D weeeeee!