
In your perfect world
Where there's no one to blame
No one can hurt your feelings
And you don't feel no pain
Everybody loves you
And nobody gets burned
As long as you are living
In your perfect world
-Firehouse - In your perfect world -
Depprimerende? Mhm! Hva gjør du på i slike regnværsdager?
Veeeel jeg har i det siste sett en drøss med filmer, vært på Alan Jackson konsert (i regnet!), baket boller, redigert bilder og ellers bare sløvet rundt haha. It's just so fuuun! oO
Men når vi snakker om filmer, så He's not that into you hindagen, utrolig søt film! Trodde den skulle være døds kjedelig men neeeida, den var overraskende ganske bra! Har du ikke sett den, vel da bør du se den!
Perfect world.. Hvordan ville din perfekte verden vært?
Litt musikk for depprimerendes regnværsdager:
Firehouse - In your perfect world
Paul McCartney - No more lonely nights
Whitesnake - Is this love
Heart - What he don't know
Carole King - It's gonna take some time
Madonna - Frozen
Ess I Ermet - Typisk
A-Teens - All that I am
Alan Jackson - 1976
McFly - Falling in love
Firehouse - In your perfect world
Paul McCartney - No more lonely nights
Whitesnake - Is this love
Heart - What he don't know
Carole King - It's gonna take some time
Madonna - Frozen
Ess I Ermet - Typisk
A-Teens - All that I am
Alan Jackson - 1976
McFly - Falling in love


3 kommentarer:
Huff torden og regn er liiiiite gøy, har hatt nok av regn i det siste vi og for å si det sånn!
He's not that into you har jeg sett, enig, kjempesøt film indeed.
Nam kanelboller hørtes godt ut nå!
Perfekt verden, vel da hadde Henry vært singel...
Jeg synes torden er koselig i blant, men skjønner du er lei av det nå!
Høres ut som du har gjort fine ting i regnværet da:)
å, herre! du kan få klage til meg! jeg er drittlei dette været!!! jeg kan klage litt for oss begge jeg ;)
Legg inn en kommentar