tirsdag 2. desember 2008

You said no

I asked you to dance at the disco
but you said no
the whole world was watching and laughing
on the day that i crashed and burned
at your feet




Tjohei! I dag var jeg på juleshopping i Bergen sentrum, awww skikkelig julestemning vettu! Eneste som mangler er *trommesolo* snøøø! NÅ syns jeg snøen kan komme! Håper ikke Desember forsvinner like kjapt som Oktober og November da. Syns at tiden kan slakke ned litt nå : ) Fant en skikkelig digg bukse fra Bik Bok, men de hadde seff ikke min størrelse *furt*. XXS og XL hadde de ja o.O

Jul i Blåfjell og The Julekalender fikk jeg ikke sett i dag dessverre, men prøvde og se Jul i Blåfjell på nettet da jeg kom hjem, men fikk det faen ikke til og funke o.O Men fikk iallefall sett The Julekalender på youtube ^^.

Oooh fikk sånn skikkelig kick for og høre på Busted i natt av en eller annen grunn. Noen som husker de? "Year 3000", "What I go to school for" & "3am"!?
Jeg hadde skikkelig crush på Matt før, og jeg kan fortsatt skjønne at jeg hadde go' smak den tiden og haha! Eller han var søt før, ikke fult så kjekk nå...

11 kommentarer:

Nina sa...

jeg skal ikke til london, ei venninne av meg skal! :P

Yvonne sa...

takk :D
det er alltid like koselig å være i julestemning. jeg hadde mer julestemning da det var snø for å si det sånn :( men får håpe den kommer etterhvert. hehe

Hanne sa...

Her snør det:) Skal prøve å sende over litt til dere også jeg;)

It's Aggy bitch! sa...

Hanne - ja takk ^^

Hippie, hippie - milkshake sa...

hyggelig med juleshopping... og ikke minst takk fro komplimenter på bloggen min.. You rock girl..

Anonym sa...

Åh, julestemning :)
Eg og vil ha snø! Her er det bare kaldt og det er jo deilig det og, men vil ha snø i tillegg :D

Camilla Didriksen sa...

Åh, så koselig bilde :)

Anonym sa...

jeg er så sulten

It's Aggy bitch! sa...

Espen - :|

Anonym sa...

i dag ble det endelig masse snø her i oslo/bærum :D håper dere får snø snart da ^^

Sandra sa...

Så fint juletre!! :D