lørdag 29. november 2008

My only wish

Santa, can you hear me ?
I have been so good this year
And all I want is one thing
Tell me my true love is here
He's all I want just for me
Underneath my Christmas tree
I’ll be waiting here
Santa that’s my only wish this year.



Hoho nå er det første helgen i advent!
Og Cola reklamen er på tvn! *juble* Gotta love it man!

Tenkte jeg skulle ta en liten oppsumering av stuff som har skjedd i år. Tenkte jeg skulle skrive det ned nå istedenfor og ta det seinere for da glemmer jeg bare haha.
Så heeere we go:



Beste film på kino?
Svar: Wild Child & High School Musical 3. Haha jeg har ikke vært så mye på kino med andre ord i år.

Beste låt/sang?
Svar:
Hmm denne var vanskelig *gruble* men skal det være en sang så må iallefall en av de være Britney Spears - Womanizer. Gaaad tror jeg har gått rundt og nynnet på den sangen helt siden kom ut nå haha.

Beste album?
Svar: McFly - Radio:Active



Vært utenlands?
Svar:
Japp, Sverige, Tyskland & Polen. Samme som vært år..

Noen du vil forbinne med 2008?
Svar: Hmm, hairextantion haha.

Beste jobb?
Svar: Siste delen av lærlingstiden på ungdomsskolen.

Blitt kalt en bitch?
Svar: You have no ide how many times *kniz*

Gjort noe du har angret på?
Svar: Vi alle gjør vel dumme ting iblandt. Såååå... ja

Beste gave?

Svar: Må være tlf jeg kjøpte til meg selv ^^

Sony Ericsson
w890i <3 Love it.

Beste minne?
Svar:
Sonata Arctica konsert i Oslo, 1 November. Stemningen, sangene, folkene, bandet. Håper de kommer neste år og, da blir det 3 året på rad jeg ser de.
Og sommeren i Polen. Er så fint der, my second home : )

Flaueste øyeblikk?
Svar:
Jeg er fri for flauser *glise* Men nei jeg kommer egentlig ikke på noen *tenke tenke tenke* Yeah, jeg er tabbe fri! hahahah.

Beste bilde:
Svar:
Bilder som jeg har tatt selv eller av meg eller av ja øhm..? Hæ? Haha
men svarer av bilder jeg selv har tatt, da blir det dette:



Årets kjekkeste?
Svar:
Dougie Poynter fra McFly og Rhys Wakefield [Home and Away]
*sikle*


Årets babe:

Svar:
Isabel Lucas. Hun er så forbanna pen! Me want her hair!

24 kommentarer:

VEDIS KRISTINE sa...

åå, enig :D somrene i Polen er herlig :) digg blogg :D

Anonym sa...

Gøyt å lese! :D

Anonym sa...

Cola reklamen er så koselig!=) Men må si at jeg liker verken High School Musical eller Britney.

Camilla Didriksen sa...

Så kjekt å lese :) Liker Cola reklamen, søøøt.

Nina sa...

Hei! Høres ut som du får en flott julefeiring! :D
Tradisjonene virker veldig koslige! :D Mange flotte svar og spørsmål! Jeg synes det er koslig med coca cola reklamen også :D

Hanne sa...

Det er bra at det er flere som ser på Home and away:)

Kine sa...

Tusen takk n_n

Helene sa...

Colareklamen er herlig :)

Anonym sa...

Ååh, cola reklama :D

Marita Førisdal sa...

Ville bare informere at jeg har en super konkurranse på bloggen, kan love at premien er super<3

It's Aggy bitch! sa...

Marita- så kos da :)

MaleneB sa...

hehe HSM filmene er supre! jeg har sett maaange filmer på kino dette året, men den er likevel en av mine favoritter:)

victoria sa...

Bitch i seg selv , er ikke så ille som alle skal ha det til . Det skal en del til å få meg såret , bare så det er sagt . Og hvis noen kaller deg bitch igjen , så skal jeg finne balltreet og denge løs . Sånt tullespråk skal vi ikke ha noe av .

Anonym sa...

Den telefonen har jeg og, den er deilig :)

victoria sa...

Det er jo Madonna , hun er jo gammel og ikke minst grå under det fargete håret sitt . Hun har levd livet og nå er det påtide hun gir opp snart , syns nå jeg ! ; ]

It's Aggy bitch! sa...

Lille Wee - well men hun vil alltid bli husket og vil alltid være et stort ikon og forbilde for folk :) lenge leve 80 tallet og "like a prayer"<3

victoria sa...

Ja , det er sant . Det er det som er litt uhyggelig .

Sandra sa...

Takk for det! (:
Elsker den cola reklamen!!

Alice sa...

Thanks for your kind words:)

Yes, I'm from Poland:)

Ingrid E. sa...

så koselig innlegg:D:D elsker julen<3

Malina sa...

Å, colareklamen <3 liker headeren din! :)

Anonym sa...

colareklamen er den eneste form for julereklame jeg aksepterer:P

Anonym sa...

Nå ble jeg glad! Trodde faktisk ikke noen andre enn meg syns Dougie var søt :D Wiiw!

Har faktisk kalt opp fancymusa mi etter han (a) McFLY < 3

It's Aggy bitch! sa...

Hanne - yeah! McFly er DIGG!