I have been so good this year
And all I want is one thing
Tell me my true love is here
He's all I want just for me
Underneath my Christmas tree
I’ll be waiting here
Santa that’s my only wish this year.

Hoho nå er det første helgen i advent!
Og Cola reklamen er på tvn! *juble* Gotta love it man!
Tenkte jeg skulle ta en liten oppsumering av stuff som har skjedd i år. Tenkte jeg skulle skrive det ned nå istedenfor og ta det seinere for da glemmer jeg bare haha.
Så heeere we go:
Beste film på kino?
Svar: Wild Child & High School Musical 3. Haha jeg har ikke vært så mye på kino med andre ord i år.
Beste låt/sang?
Svar: Hmm denne var vanskelig *gruble* men skal det være en sang så må iallefall en av de være Britney Spears - Womanizer. Gaaad tror jeg har gått rundt og nynnet på den sangen helt siden kom ut nå haha.
Beste album?
Svar: McFly - Radio:Active

Vært utenlands?
Svar: Japp, Sverige, Tyskland & Polen. Samme som vært år..
Noen du vil forbinne med 2008?
Svar: Hmm, hairextantion haha.
Beste jobb?
Svar: Siste delen av lærlingstiden på ungdomsskolen.
Blitt kalt en bitch?
Svar: You have no ide how many times *kniz*
Gjort noe du har angret på?
Svar: Vi alle gjør vel dumme ting iblandt. Såååå... ja
Beste gave?
Svar: Må være tlf jeg kjøpte til meg selv ^^

Sony Ericsson w890i <3 Love it.
Beste minne?
Svar: Sonata Arctica konsert i Oslo, 1 November. Stemningen, sangene, folkene, bandet. Håper de kommer neste år og, da blir det 3 året på rad jeg ser de.
Og sommeren i Polen. Er så fint der, my second home : )
Flaueste øyeblikk?
Svar: Jeg er fri for flauser *glise* Men nei jeg kommer egentlig ikke på noen *tenke tenke tenke* Yeah, jeg er tabbe fri! hahahah.
Beste bilde:
Svar: Bilder som jeg har tatt selv eller av meg eller av ja øhm..? Hæ? Haha
men svarer av bilder jeg selv har tatt, da blir det dette:
Årets kjekkeste?
Svar: Dougie Poynter fra McFly og Rhys Wakefield [Home and Away] *sikle*

Årets babe:
Svar: Isabel Lucas. Hun er så forbanna pen! Me want her hair!


24 kommentarer:
åå, enig :D somrene i Polen er herlig :) digg blogg :D
Gøyt å lese! :D
Cola reklamen er så koselig!=) Men må si at jeg liker verken High School Musical eller Britney.
Så kjekt å lese :) Liker Cola reklamen, søøøt.
Hei! Høres ut som du får en flott julefeiring! :D
Tradisjonene virker veldig koslige! :D Mange flotte svar og spørsmål! Jeg synes det er koslig med coca cola reklamen også :D
Det er bra at det er flere som ser på Home and away:)
Tusen takk n_n
Colareklamen er herlig :)
Ååh, cola reklama :D
Ville bare informere at jeg har en super konkurranse på bloggen, kan love at premien er super<3
Marita- så kos da :)
hehe HSM filmene er supre! jeg har sett maaange filmer på kino dette året, men den er likevel en av mine favoritter:)
Bitch i seg selv , er ikke så ille som alle skal ha det til . Det skal en del til å få meg såret , bare så det er sagt . Og hvis noen kaller deg bitch igjen , så skal jeg finne balltreet og denge løs . Sånt tullespråk skal vi ikke ha noe av .
Den telefonen har jeg og, den er deilig :)
Det er jo Madonna , hun er jo gammel og ikke minst grå under det fargete håret sitt . Hun har levd livet og nå er det påtide hun gir opp snart , syns nå jeg ! ; ]
Lille Wee - well men hun vil alltid bli husket og vil alltid være et stort ikon og forbilde for folk :) lenge leve 80 tallet og "like a prayer"<3
Ja , det er sant . Det er det som er litt uhyggelig .
Takk for det! (:
Elsker den cola reklamen!!
Thanks for your kind words:)
Yes, I'm from Poland:)
så koselig innlegg:D:D elsker julen<3
Å, colareklamen <3 liker headeren din! :)
colareklamen er den eneste form for julereklame jeg aksepterer:P
Nå ble jeg glad! Trodde faktisk ikke noen andre enn meg syns Dougie var søt :D Wiiw!
Har faktisk kalt opp fancymusa mi etter han (a) McFLY < 3
Hanne - yeah! McFly er DIGG!
Legg inn en kommentar