Fikk bl.a masse tighs! penger, kinobiletter, votter, Friends dvd'er, shampo og annet toalettsaker osv.
Men det som gjorde mest inntrykk på alle når vi satt og åpnet gaver var kortet søss fikk av en som bor på sånn eldresenter som hun og mamma spiller (piano og flygelhorn) i jula. Sto masse fine ord og at noe som at hun ville at søss skulle spille en spesiell sang som hun hadde spilt en gang før når hun sovnet inn.. For hun mener søss spiller som en engel og så fikk hun en nydelig engel i gave :)
Kjente jeg fikk tårer i øynene da jeg leste det :\
Litt bilder av gaver og stuff. Haha tror mamma mente jeg spiser forlite siden jeg fikk en svæææær Twix greie :|
Julekjolen i år ble en enkel grønn kjole med sløyfe på og sjall til : )
Blir sikkert ikke og blogge så mye nå i jula, er så masse familiebesøk og sånt hehe. Så dere får ha en god juleferie og god jul bloggere/lesere!
Hvordan så din julekjole ut? Brukte du lang tid på å finne den?


18 kommentarer:
Åh, så fin kjole:D Nydelig!
Å, så fin kjole!
Å nice tights!! :) Kjolen din var søt, det enkleste er ofte det beste :)
så herlig kjole! Selv hadde jeg en rosa(bilde i bloggen:))
Så utrolig koselig med det kortet søsteren din fikk!
Hadde ikke skrevet ned noen ønsker i år, til en forandring, men fikk bare fine ting:)
Sv: Mhm! God jul til deg og! :D
I år hadde jeg en ganske enkel sort julekjole men roser på :) Brukte ikke lang tid på den gitt - pappa som kjøpte den faktisk! Hihi.
GOD JUL ;D
Så fint outfit !:D Jeg brukte ikke noe lang tid, jeg tok det første jeg fikk tak i egentlig. hehe..
Jeg fikk også ett brev. Fikk det av morfar. han hadde skrevet under med sitt og min avdøde mormor som døde i november, sitt navn. det sto at de er glade i meg. det gitt godt innpåmeg
Det var litt trist men veldig fint!=) Kule tights foresten!=)
Så pen du var i kjolen!
God jul <3:)
Kjempefin kjole du hadde! :)
Aw, litt trist det med brevet til søsteren din da.
Kjempe fin kjole! :) min ble en brun/grønn kjole jeg kjøpte på Zara i sommer. Har aldri brukt den før så det var vel på tide? :P
fin kjole :) jeg brukte en svart og rød en fra Gina tricot. Bildet av den på bloggen min :p
Næ, min var sort med sånn litt, klarer nesten ikke forklare men den gikk ut nede, :P men din var fin <3
Så mye fint du har fått!
Jeg hadde ikke julekjole jeg hadde svart bukse og en topp! :D
Så mye fint du fikk, strømpene var kjempefine. Fikk mye av det jeg ønsket meg, så jeg er kjempefornøyd.
Kjolen din var fin :) Jeg lette egentlig lenge etter en kjole, men så fikk jeg en førjulsgave fra filippinene, der det lå en kjole som jeg fikk : Så hadde den på meg på julaften.
Nydelig kjole :D
Min var egentlig litt teit.
naw kan tenke meg du fikk tårer i øyene av å lese det. må være spesielt å få et slikt brev <3
likte den tredje strømpisen du fikk!
Legg inn en kommentar