torsdag 25. desember 2008

So this is christmas

Aiiit i går var den store kvelden : ) Håper folk fikk det de ønsket seg og mer. Fikk du det du hadde rablet ned at du ønska deg? Jeg hadde ikke skreve ned noen spesielle ønsker så ble egentlig glad for alt jeg fikk : )
Fikk bl.a masse tighs! penger, kinobiletter, votter, Friends dvd'er, shampo og annet toalettsaker osv.



Men det som gjorde mest inntrykk på alle når vi satt og åpnet gaver var kortet søss fikk av en som bor på sånn eldresenter som hun og mamma spiller (piano og flygelhorn) i jula. Sto masse fine ord og at noe som at hun ville at søss skulle spille en spesiell sang som hun hadde spilt en gang før når hun sovnet inn.. For hun mener søss spiller som en engel og så fikk hun en nydelig engel i gave :)
Kjente jeg fikk tårer i øynene da jeg leste det :\





Litt bilder av gaver og stuff. Haha tror mamma mente jeg spiser forlite siden jeg fikk en svæææær Twix greie :|



Julekjolen i år ble en enkel grønn kjole med sløyfe på og sjall til : )

Blir sikkert ikke og blogge så mye nå i jula, er så masse familiebesøk og sånt hehe. Så dere får ha en god juleferie og god jul bloggere/lesere!


Hvordan så din julekjole ut? Brukte du lang tid på å finne den?

18 kommentarer:

_Trine_ sa...

Åh, så fin kjole:D Nydelig!

_Trine_ sa...

Å, så fin kjole!

Anonym sa...

Å nice tights!! :) Kjolen din var søt, det enkleste er ofte det beste :)

DirtyJulie sa...

så herlig kjole! Selv hadde jeg en rosa(bilde i bloggen:))
Så utrolig koselig med det kortet søsteren din fikk!
Hadde ikke skrevet ned noen ønsker i år, til en forandring, men fikk bare fine ting:)

Anonym sa...

Sv: Mhm! God jul til deg og! :D

Anonym sa...

I år hadde jeg en ganske enkel sort julekjole men roser på :) Brukte ikke lang tid på den gitt - pappa som kjøpte den faktisk! Hihi.

GOD JUL ;D

Caa sa...

Så fint outfit !:D Jeg brukte ikke noe lang tid, jeg tok det første jeg fikk tak i egentlig. hehe..

Jeg fikk også ett brev. Fikk det av morfar. han hadde skrevet under med sitt og min avdøde mormor som døde i november, sitt navn. det sto at de er glade i meg. det gitt godt innpåmeg

Anonym sa...

Det var litt trist men veldig fint!=) Kule tights foresten!=)

Yvonne sa...

Så pen du var i kjolen!
God jul <3:)

Anonym sa...

Kjempefin kjole du hadde! :)
Aw, litt trist det med brevet til søsteren din da.

Anonym sa...

Kjempe fin kjole! :) min ble en brun/grønn kjole jeg kjøpte på Zara i sommer. Har aldri brukt den før så det var vel på tide? :P

Anonym sa...

fin kjole :) jeg brukte en svart og rød en fra Gina tricot. Bildet av den på bloggen min :p

Sissel sa...

Næ, min var sort med sånn litt, klarer nesten ikke forklare men den gikk ut nede, :P men din var fin <3

Nina sa...

Så mye fint du har fått!
Jeg hadde ikke julekjole jeg hadde svart bukse og en topp! :D

Maria Helene Nilsen sa...

Så mye fint du fikk, strømpene var kjempefine. Fikk mye av det jeg ønsket meg, så jeg er kjempefornøyd.

Kjolen din var fin :) Jeg lette egentlig lenge etter en kjole, men så fikk jeg en førjulsgave fra filippinene, der det lå en kjole som jeg fikk : Så hadde den på meg på julaften.

Anonym sa...

Nydelig kjole :D

victoria sa...

Min var egentlig litt teit.

Kristine sa...

naw kan tenke meg du fikk tårer i øyene av å lese det. må være spesielt å få et slikt brev <3

likte den tredje strømpisen du fikk!