fredag 26. desember 2008

Mamma Mia

http://www.keriarthur.com/images/mamma_mia.jpg

Endeliiiig har jeg og sett Mamma Mia hahaha! Maaaaaan, har skikkelig dilla på Abba sanger nå!

Honey honey, how he thrills me, a-ha, honey honey
Honey honey, nearly kill me, a-ha, honey honey

20 kommentarer:

Krii sa...

åh, jeg må få sett den filmen jeg også! Har hørt veldig mye bra om den !

Nina sa...

sv. haha... synes du det!???

Nina sa...

sv. takk for det du!! ;D moro med taggig og utfordringer!

Yvonne sa...

Elsker den filmen, blir så glad! :)

Agnethe sa...

Den filmen er så gøy!!!!

Anonym sa...

Den så jeg i går, for tredje gang, vel å merke :)

Anonym sa...

Okay, ikke for å være negativ her...men jeg klarer ikke den filmen, klarer den ikke...

Rikkkas idyll sa...

Heisann, ja æ også skulle ha dratt å sett mamma mia men det blir liskom aldri men va å så Max Manus i går da og den va konge bra. Har du sett den? :) Klæm Rikka

Susanne sa...

Den filmen er en sånn man blir glad av å se på :) Hehe, fin blogg du har :)

Tuppene sa...

Jeg har ikke sett den enda, og jeg burde skamme meg.. hehe.. elsker abba egentlig, så skjønner ikke hva jeg har gjort egentlig:P

Maria Helene Nilsen sa...

Elsker filmen, vil kanskje si det er fav filmen i år. Skal tvinge familien til å se den sammen med meg ikveld.

Anonym sa...

Mamma mia! <3

Kristine sa...

ELSKER honey honey i denne filmen!

Shelly sa...

Elsker den filmen, den er så skjønn og herlig <3

Anonym sa...

Den filmen er herlig! :D

Karoline sa...

Gud som man elsker den filmen!<3

Ina Margrethe sa...

Jepp, digger den filmen :D

Anonym sa...

Den filmen er så herlig :-D

trolia sa...

uff.. jeg takler ikke abba..
:p

Anonym sa...

Jeg har egentlig aldri vært fan av Abba, men etter jeg så Mamma Mia så fikk jeg plutselig dilla på de sangene. Kanskje fordi det var litt mer trøkk i de sangene.

Forresten, jeg likte headeren din, og hippiestil er kult. :)