Heisann, ja æ også skulle ha dratt å sett mamma mia men det blir liskom aldri men va å så Max Manus i går da og den va konge bra. Har du sett den? :) Klæm Rikka
Jeg har egentlig aldri vært fan av Abba, men etter jeg så Mamma Mia så fikk jeg plutselig dilla på de sangene. Kanskje fordi det var litt mer trøkk i de sangene.
Forresten, jeg likte headeren din, og hippiestil er kult. :)
Velkommen til mitt private sted!
Her skrives det ned tanker og forskjellige meninger. Skal prøve og oppdatere dere hverdag men kan ikke love noe enda.. Så til dere som gidder og lese det jeg skriver, jeg skal prøve mitt beste og underholde dere og gjøre tiden dere bruker her inne vært det. Så ikke kom og skyld på meg hvis dere ønsker dere tilbake til det dere egentlig holdt på med før dere kom inn hit ;)
Emeralds - Wall around my heart Poison - No ring, no gets 4 Non Blondes - What's Up Madonna - White Heat The Saturdays - Forever Is Over Alannah Myles - Black Velvet Carole King - It's gonna take some time Ess I Ermet - Dette er livet Cat Stevens - Can't Keep It In Patrick Swane - She's like the wind
20 kommentarer:
åh, jeg må få sett den filmen jeg også! Har hørt veldig mye bra om den !
sv. haha... synes du det!???
sv. takk for det du!! ;D moro med taggig og utfordringer!
Elsker den filmen, blir så glad! :)
Den filmen er så gøy!!!!
Den så jeg i går, for tredje gang, vel å merke :)
Okay, ikke for å være negativ her...men jeg klarer ikke den filmen, klarer den ikke...
Heisann, ja æ også skulle ha dratt å sett mamma mia men det blir liskom aldri men va å så Max Manus i går da og den va konge bra. Har du sett den? :) Klæm Rikka
Den filmen er en sånn man blir glad av å se på :) Hehe, fin blogg du har :)
Jeg har ikke sett den enda, og jeg burde skamme meg.. hehe.. elsker abba egentlig, så skjønner ikke hva jeg har gjort egentlig:P
Elsker filmen, vil kanskje si det er fav filmen i år. Skal tvinge familien til å se den sammen med meg ikveld.
Mamma mia! <3
ELSKER honey honey i denne filmen!
Elsker den filmen, den er så skjønn og herlig <3
Den filmen er herlig! :D
Gud som man elsker den filmen!<3
Jepp, digger den filmen :D
Den filmen er så herlig :-D
uff.. jeg takler ikke abba..
:p
Jeg har egentlig aldri vært fan av Abba, men etter jeg så Mamma Mia så fikk jeg plutselig dilla på de sangene. Kanskje fordi det var litt mer trøkk i de sangene.
Forresten, jeg likte headeren din, og hippiestil er kult. :)
Legg inn en kommentar