tirsdag 23. desember 2008

Only time

Aww jeg tror jeg har funnet en av verdens fineste sanger. Enya - only time. Hørt på den i flere timer nå.. Nydelig <3

En liten liste med flere nydelige sanger:
  • Jackson Browne - Sky Blue or Black
  • Kate Alexa - Always There
  • McFly - Walk In The Sun
  • Poison - Every Rose Has Its Thorn
  • Sonata Arctica - Replica

http://bilder.vgb.no/2492/4col/img_43abe37507ead.jpg

Men wohey! Det er plutselig blitt lillejulaften ^^ Gleder meg skikkelig til i kveld, for da sitter hele familien foran tvn og ser på Da Capo med Vidar Lønn-Arnesen og venter på såklart kveldens høydepunkt: Grevinnen og hovmesteren!
Og så spiser vi kjeks m/ost og drikker julebrus/vin : ) Kjempe koslig tradiosjon vi har laget her hjemme <3

Har du noen tradiosjoner kvelden før kvelden?




15 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, vi ser også på Grevinnen og hovmestern :) Det er et must lille julaften!

Unknown sa...

Pleier å se på den der vi også.
Alltid så koselig og synes den er like morsom hvert år jeg da ;P

Så fin bloggen din har blitt, mye bra på den! ;-)

Agnethe sa...

På lille julaften spiser vi alltid grøt, går i fakkeltog og pynter juletreet!

*--Christine--* sa...

Jeg skal jobbe til 10 så får ikke sett det:( Litt dumt, men har fri i morgen heldigvis!

Nina sa...

Sv. takk for at du delte sminke informasjonen din med meg! Det er veldig morsomt med sminke ja. Jeg lurer på om jeg skal poste ut et bilde over all sminken min eller noe!

Vi bruker å gjøre ferdig resten av vaskingen osv. pynte juletreet og kose oss med diverse tv programmer (Grevinnen og hovmesteren).

Anonym sa...

Hvem gjør ikke det :P hehe
Mange fine sanger

Karoline sa...

Juletreet skal hvertfall pyntes idag!

Krii sa...

måå alltid se hovmestern :)

Nina sa...

Sv. oi du har jo mye du å da! Har ikke nok til å fylle en fire del av en skoeske en gang jeg da! :D
Ja, kanskje det kommer en ny oversikt over noe snart! :D

_Trine_ sa...

Jaa, det må jeg få med meg!

Anonym sa...

hogge og pynte juletre :P og det er gjort! God jul!

Camilla Didriksen sa...

Ja, pynter juletreet :D God jul <3

Anonym sa...

Den sangen er kjempe fin :)

Anonym sa...

På lille julaften pynter vi treet, og ellers i huset. Spiser grøt og ser Grevinnen og Hovmesteren! :)

victoria sa...

Jeg har ingen tradisjoner, jeg ser på det som er på tven når vi skrur på den!