'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect
Mkey,, det finnes sikkert en del bloggere som lurer på hvorfor jeg har valgt og skrive "perfeKt" og ikke "perfeCt". Resten av navnet på bloggen er jo på englesk og så kommer det er norskt ord innimellom, grunnen er fordi jeg ville markere det med at jeg ikke er perfekt med og skrive ordet "feil". Gosj jeg er elendig på og forklare ting haha, iallefall og skrive det! Eller jeg er vel like ille når jeg skal si og forklare ting til folk og, står der og veiver og peker i hytt og pine. Så hvis du treffer på meg i Bergen by og skal ha forklart hvor ting ligger, don't ask me! Hahahaha.
Hvorfor har du valgt og kalle bloggen din det du har?
Noen spesiell grunn eller bare tilfeldig?
torsdag 27. november 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


21 kommentarer:
bloggen min heter det den heter fordi jeg heter nina og jeg er født i 1990! Veldig random og kjedelig!
Flott at jeg kunne minne deg på sminke innkjøp! :D
Jeg er så sykt lite kreativ at det ble bare navnet mitt rett og slett. Tviler på det er andre som har samme navn som meg, så like greit ;) Da husker du meg kanskje bedre.
Adressen min er ellaellalala, det har INGEN mening, utenom at Ella er navnet mitt :F
haha syns det er litt artig og lese grunnene :P bring 'em on!
sv: den er dritt kul:)
Min blogg heter Pusekatt fordi jeg elsker katter, eksen min kalte meg det og jeg er egentlig veldig kosete ^^
Takk for det<3
Navnet på bloggen min er jo ikke så spennende, hannemylife. Rett og slett fordi den handler om livet og hverdagen min:)
Idaapidaa .. Heilt random og kjedelig ;)
To Myself I Turned er en sang av Lacuna Coil som jeg liker veldig godt, og siden bloggen min er en blogg om meg syns jeg det passet bra :)
Jeg kom på navnet mitt for det er en forkortelse av fornavnet og etternavnet mitt:)
Det at bloggen min heter Kosebamse er en ren tilfeldighet.. En venninne som fant på det:)
det synes jeg var smart :-) min blogg har ikke noe navn, skulle gjerne hatt ett, men har aldri kommet på noe..
Jeg digger navnet ditt da:-p genialt..
jeg har det fordi det er litt av det jeg heter:-)
Hippiehippiemilkshake er en kombinasjon av min elsk til hippietiden og min lille jack Russel-hund Hippie.
og istedet for hippie hippie shake, ble det hippiehippiemilkshake...
Jeg har to blogger. Noeria og Cubic. Noeria kommer fra japansk der "no" betyr mitt og "eria" betyr eiendom. Så det direkte oversatt blir det mitt område. Men Noeria er ingen ord. Min andre blogg Cubic opptettet jeg på blogspot og tenkte lenge på et navn. Ikke serlig kreativ var jeg, men jeg hadde dilla på en sang som het Cubic Rock og da falt ordet "Cubic" inn.
så fin blogg :)
uff skikkelig irriterendes når folk ikke tar tlf når man for engangskyld vil at de skal haha.
lykke til med skolearbeidet da ! :)
Tusen takk n_n
Bloggen din var utrolig bra da! :D
Ja! Superirriterende! Men fikk tak i henne tilslutt! Thank God.!
Navnet på bloggin min er bare mitt eget navn. Fordi det er jo min blogg, og det handler jo om meg x)
Hmm, bra spørsmål!:)
Nei, det var i grunnen det første som dukket opp i hodet mitt ^^,
Bloggen skal liksom bli mitt fristed, hvor det er mine tanker og mine meninger som gjelder :) En liten boble av en drømmeverden, på en måte ^^,
Bloggen min heter det fordi det står på en plakat der jeg brukte å danse før, og jeg liker å ha det som en oppmuntring til meg selv :) tenkte egentlig på å bruke navnet mitt, men i og med at det begynner med Å er det litt mer komplisert :P
kult da :D
min blogg heter kristinefargerik, fordi det er kallenavnet mitt her jeg bor. om noen spørr "kristine hvem" så sier de bare "kristinefargerik". ikke at jeg er så fargerik nå lengere da, men på ungdomsskolen var jeg litt av en fargeklatt for å si det slik. men det er liksom bare blitt en del av meg :p
Legg inn en kommentar