torsdag 27. november 2008

Perfect

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect


Mkey,, det finnes sikkert en del bloggere som lurer på hvorfor jeg har valgt og skrive "perfeKt" og ikke "perfeCt". Resten av navnet på bloggen er jo på englesk og så kommer det er norskt ord innimellom, grunnen er fordi jeg ville markere det med at jeg ikke er perfekt med og skrive ordet "feil". Gosj jeg er elendig på og forklare ting haha, iallefall og skrive det! Eller jeg er vel like ille når jeg skal si og forklare ting til folk og, står der og veiver og peker i hytt og pine. Så hvis du treffer på meg i Bergen by og skal ha forklart hvor ting ligger, don't ask me! Hahahaha.

Hvorfor har du valgt og kalle bloggen din det du har?
Noen spesiell grunn eller bare tilfeldig?

21 kommentarer:

Nina sa...

bloggen min heter det den heter fordi jeg heter nina og jeg er født i 1990! Veldig random og kjedelig!

Flott at jeg kunne minne deg på sminke innkjøp! :D

Helene sa...

Jeg er så sykt lite kreativ at det ble bare navnet mitt rett og slett. Tviler på det er andre som har samme navn som meg, så like greit ;) Da husker du meg kanskje bedre.

Ella sa...

Adressen min er ellaellalala, det har INGEN mening, utenom at Ella er navnet mitt :F

It's Aggy bitch! sa...

haha syns det er litt artig og lese grunnene :P bring 'em on!

Anonym sa...

sv: den er dritt kul:)
Min blogg heter Pusekatt fordi jeg elsker katter, eksen min kalte meg det og jeg er egentlig veldig kosete ^^

Marita Førisdal sa...

Takk for det<3

Hanne sa...

Navnet på bloggen min er jo ikke så spennende, hannemylife. Rett og slett fordi den handler om livet og hverdagen min:)

Anonym sa...

Idaapidaa .. Heilt random og kjedelig ;)

Johanne sa...

To Myself I Turned er en sang av Lacuna Coil som jeg liker veldig godt, og siden bloggen min er en blogg om meg syns jeg det passet bra :)

Maria Helene Nilsen sa...

Jeg kom på navnet mitt for det er en forkortelse av fornavnet og etternavnet mitt:)

Anonym sa...

Det at bloggen min heter Kosebamse er en ren tilfeldighet.. En venninne som fant på det:)

CHRISTINAFRAAS sa...

det synes jeg var smart :-) min blogg har ikke noe navn, skulle gjerne hatt ett, men har aldri kommet på noe..

Martine :-) sa...

Jeg digger navnet ditt da:-p genialt..
jeg har det fordi det er litt av det jeg heter:-)

Hippie, hippie - milkshake sa...

Hippiehippiemilkshake er en kombinasjon av min elsk til hippietiden og min lille jack Russel-hund Hippie.
og istedet for hippie hippie shake, ble det hippiehippiemilkshake...

Anonym sa...

Jeg har to blogger. Noeria og Cubic. Noeria kommer fra japansk der "no" betyr mitt og "eria" betyr eiendom. Så det direkte oversatt blir det mitt område. Men Noeria er ingen ord. Min andre blogg Cubic opptettet jeg på blogspot og tenkte lenge på et navn. Ikke serlig kreativ var jeg, men jeg hadde dilla på en sang som het Cubic Rock og da falt ordet "Cubic" inn.

Kine sa...

så fin blogg :)

uff skikkelig irriterendes når folk ikke tar tlf når man for engangskyld vil at de skal haha.

lykke til med skolearbeidet da ! :)

Kine sa...

Tusen takk n_n
Bloggen din var utrolig bra da! :D

Ja! Superirriterende! Men fikk tak i henne tilslutt! Thank God.!

Kine sa...

Navnet på bloggin min er bare mitt eget navn. Fordi det er jo min blogg, og det handler jo om meg x)

Mystic Girl sa...

Hmm, bra spørsmål!:)
Nei, det var i grunnen det første som dukket opp i hodet mitt ^^,
Bloggen skal liksom bli mitt fristed, hvor det er mine tanker og mine meninger som gjelder :) En liten boble av en drømmeverden, på en måte ^^,

Åshild sa...

Bloggen min heter det fordi det står på en plakat der jeg brukte å danse før, og jeg liker å ha det som en oppmuntring til meg selv :) tenkte egentlig på å bruke navnet mitt, men i og med at det begynner med Å er det litt mer komplisert :P

Kristine sa...

kult da :D
min blogg heter kristinefargerik, fordi det er kallenavnet mitt her jeg bor. om noen spørr "kristine hvem" så sier de bare "kristinefargerik". ikke at jeg er så fargerik nå lengere da, men på ungdomsskolen var jeg litt av en fargeklatt for å si det slik. men det er liksom bare blitt en del av meg :p