tirsdag 25. november 2008

I hate every bone in your body but mine

Wait a minute...
This chicks got me addicted
I hate her so even though I wish she was my girl
I hate every bone in your body but mine
I cant wait till I can hate you tonight




Nå har jeg nettopp vært på jobb, jobber på sfo denne uken.
Kjempe koselig og komme tilbake på barneskolen jeg selv gikk på og begynte som lærling, og aller beste var jo at barna husket meg igjen! Mangen nye barn og voksne. Og 1 klassen jeg hadde vært lærling i går nå i 3 klasse. De er blitt så stooore og enda søtere!
Hadde juleverksted i dag, lagde smykker og greier. Kjempe knas : )



Top Model finalen i går kveld var egentlig ganske skuff med tanke på at media hadde ødelagt litt av spenningen ved og si at Frøydis trakk seg før sendingstiden. Og at Martine vant var nok ingen stor overraskelse heller..

Ble du fornøyd med årets Top Model?

25 kommentarer:

Nina sa...

jeg fulgte ikke med på top model! takk for kommentaren på bloggen min :P

Anonym sa...

Det håpa eg og :)

Eg er storfornøgd! Martine var masse bedre modell og person!

Anonym sa...

Sv: takk for kommentar:)

Marita Førisdal sa...

fikk ikke sett det, på grunn av tv fucket seg og vi fikk det nettopp tilbake men då fucket parabolen seg, typsik men nå vet jeg hvem som vant:D

Helene sa...

Ja, det var kjipt at hun trakk seg, men Martine fortjente å vinne!:)

Johanne sa...

Det bildet der er nydelig!

Hilde sa...

Stilig blogg :-) Skal lese mer på den nå :)

Hilde sa...

Stilig blogg :-) Skal lese mer på den nå :)

Hilde sa...

Stilig blogg :-) Skal lese mer på den nå :)

Hilde sa...

Stilig blogg :-) Skal lese mer på den nå :)

Lena. sa...

Jeg liker i bunn og grunn ikke top model. Men av det lille jeg har sett, så har Martine vært en av favorittene :)

Søt blogg, linker til deg jeg ;)

Camilla Didriksen sa...

Jeg ble veldig fornøyd :) Er bare glad Marita ikke vant, jeg!

Karoline sa...

Svar: Tusen takk:)

Jeg ble ikke kjempefornøyd med Top Model, nei.. Men det var en kjedelig sesong, egentlig. Jeg håpte på at nordlenningen (Kristina?) skulle vinne.

Karoline sa...

Svar: Tusen takk:)

Jeg ble ikke kjempefornøyd med Top Model, nei.. Men det var en kjedelig sesong, egentlig. Jeg håpte på at nordlenningen (Kristina?) skulle vinne.

Martine :-) sa...

jeg ser ikke på TM, men det bilde var sinnsykt fint!

Hanne sa...

Jeg synes også det var dumt at de avslørte at Frøydis trakk seg... Tror fort hun kunne vunnet forresten! Men jeg er fornøyd med at Martine vant!

Margrete sa...

jeg har ikke fulgt med, og jeg er sikkert den eneste:P

Maria Helene Nilsen sa...

Jeg fulgte ikke med på top model.

Juleverksted, så koselig :D

VEDIS KRISTINE sa...

åå, koselig :D ingenting som er kosligere enn juleverksted! elsker bloggen din:)

Emelie sa...

Syns også det var litt dumt! for jeg skulle til å se det, og så leser jeg i avisa det om frøydis...litt nedtur:P Bildet av Martine er såå fint!

Anonym sa...

Syns det var bra hun vant, ja!!:)

Anonym sa...

Siden jeg ikke fulgte med var jeg litt careless til hvem som vant..!<3

Anonym sa...

neifaen, jeg heia på marita

Anonym sa...

Faktisk ikke sett Top Model i år. Glemmer det alltid ut. Det som er en av mine favorittpogrammer også, og så blir det ferdig. Kjiipt.

Mystic Girl sa...

Ja, det er ikke mye lett med de julegavene altså.. Men det er så fantastisk deilig når man har funnet noe man virkelig blir glad for å gi bort ;)

Jeg ble IKKE fornøyd med årets topmodel =/