Let's take on the song
It's you and me baby, we're the music
Time to party all night long
Gnaaah! I dag har jeg ikke gjort noe særlig. Sitter nå på youtube og ser på Britney Spears videoer haha, eller live preformancer fra CD:UK og TOTP. Hun var så ung og uskyldig da! Jeg gleder meg skikkelig til Circus kommer ut snart!!
Og det snødde i dag når jeg våknet! Hallo det var snø utenfor mitt vindu! Jeg har da ikke bestilt noe snø eeeenda!! Gnaah! Bare meg som missliker snø eller? Er ikke noe gale med snø sånn sett, er morro og jobbe i barnehage når det er snø ute og lage snømann osv.. men det er kaldt og en eller annen gang ender det opp som is og slaps! Yeah 'cause that's all we get here in Bergen, slaps! Kommer det ikke nå så kommer det seinere. Tro meg. Snø kan komme lillejulaften og bli til etter nyttår, ikke før iallefall!

Ellers så har jeg problemer med og ønske meg noe til jul! Hva ønsker du deg? Jeg vet seriøst ikke hva jeg vil ha, føler jeg har alt jeg trenger egentlig.. Jeg er kjempe glad i hjemmelagde ting som f.eks fotoalbum/minnebok, cd, filmer osv..
Ikke lenge til Desember nå! Iiiikes!


8 kommentarer:
Ho var kjempe søt før! :)
Eg trur eg skal ønske meg gitar hvertfall. :)
syns det er bra at det snør jeg!! :D hehe.
Gud, jeg elsker Britney!!<3
Det er kjempekoselig med snø, men jeg er enig med deg, det holder egentlig at den er der rundt juletider:) Sliter litt med ønskelister jeg også... Skal nok ønske meg en del bøker, og en del sminke og sånn:)
Det bildet var NYYYYYDELIG av Britney :)
Hun er nydelig : )!
Snø er gøøøy :p
digga britney spears, gjort de heilt sida ej va liita :)
Legg inn en kommentar