But on the horizon
As the morning breaks
I can see a brand new day that's full of new mistakes
They tell me that only the strong survive
Aiiiit! Som dere har lest i tidligere innlegg, så er noe av det som intereserer meg, det britiske bandet, McFly. På Nettby [nettby.no] er jeg medlem i en gruppe som såklart heter McFly. Der er det over 600 medlemmer, såklart er ikke alle medlemmene like aktive i gruppen, men vi er en del som er kjempe ivirige og er blitt en sammensveiset gjeng. Men uansett.. poenget mitt er at etter vi leste at den danske fansen var så irvrig og klarte og få danske tv kanaler til og sende musikkvideoen til "Lies" på tv så tenkte vi er det noe vi kan gjøre for og få det norske media til og få øynene opp for McFly?
Wednesday, October 08, 2008
Thanks to all our Danish Fans
Hi to all of our Danish fans, this is to thank you all for requesting that our 'LIES' video be sent to BOOGIE TV. It means a lot to us to know that we have such loyal fans and we hope to be able to come to Denmark soon
Love to you all from Tom - Danny - Dougie and Harry
Photo; bilde laget av Lise Marie
Så nå har vi laget en slags "anonseside" hvor vi vil at folk skal skrive under og håper vi får mangen signaturer, sånn at endelig blir det mer McFly og se og lese om i det norske media!
http://www.opprop.no/opprop.php?id=mcfly


2 kommentarer:
Knallbra Aggy!
hahahaha eg må le av bilde xD Meeeen kjempe bra at du legger ut! :D
Legg inn en kommentar