And that was all she wrote
Guess this is good-bye, guess this is forever
And that was all she wrote
Gosj fant noen gamle bilder fra 2006 og 2007. Haha alltid like morro og se igjennom gamle bilder og mimre tilbake. Denne gangen var det bilder av meg og Stine [hun jeg drar til Drammen for og besøke og dra på Sonata Arctica konsert med snart!!]. Tenkte jeg skulle legge ut noen her..



Jeg ble kjent med henne via internett faktisk. Vet mangen er skeptisk til og møte folk, men etter en har chatten med noen i over 1 år så er det på tide og møtes, syns jeg iallefall! Meg og Stine hadde snakket kjempe masse sammen det året, på msn, tlf og på den chatte siden. Har og møtt mangen andre utrolige søte folk fra chattesider som bl.a penest.no der jeg er moderator [og nei vi er ikke en fjortisside som har fokus på kropp og sex. Dette er noe vi prøver og legge vekk! Kjeder du deg en dag, ta turen innom videochatten - no need to have cam - og snakk med meg og alle de andre koslige chatterne der inne : )]
Men som på alle andre internett sider bør man ha dette i bakhodet;
Gi aldri ut navn, adresse, telefonnummer, personnummer eller kredittkortopplysninger på Internett til noen du ikke kjenner
Men altså, jeg har bare hatt positive opplevelser og erfaringer med og møte folk fra nettet : )
Har du noen erfaringer du vil dele?


3 kommentarer:
kanskje vi kunne ha intervjuet deg i topp...? vi vil gjerne skrive sak om folk som møtes via nettet....
send meg en mail celine@topp.no om du synes det kunne vært kult
Så søte bilder :D
Huff, blir helt flau av å se på gamle bilder av meg jeg, hehe:P
Men dine var søte!
Legg inn en kommentar