men det e nå verdt ein liten trall
eg e'kje flink med halleluja
men e ein kløppar på shalala
Jeg er blitt helt fassinert av Mary Kate Olsen! Så i dag får dere nøye dere og lese og se på bilder av henne. Haha.
Sjekk de øynene da! Er til og bli helt lost i...

Jeg vil ha det skjerfet! Noen som vet hvor jeg får tak i et lignendes!?

Digg kjole! *sikle*


3 kommentarer:
så søt blogg! :-)
takk :)
Hun har så fine øyne!
Kommer til å legge ut sangen etterhvert hvis vi velger sangen min=D
Legg inn en kommentar