søndag 7. september 2008

Shalala

Livet e'kje akkurat en ball
men det e nå verdt ein liten trall
eg e'kje flink med halleluja
men e ein kløppar på shalala



Jeg er blitt helt fassinert av Mary Kate Olsen! Så i dag får dere nøye dere og lese og se på bilder av henne. Haha.
Sjekk de øynene da! Er til og bli helt lost i...




Jeg vil ha det skjerfet! Noen som vet hvor jeg får tak i et lignendes!?


Digg kjole! *sikle*

3 kommentarer:

Julie Kristine sa...

så søt blogg! :-)

It's Aggy bitch! sa...

takk :)

Emelie sa...

Hun har så fine øyne!

Kommer til å legge ut sangen etterhvert hvis vi velger sangen min=D