lørdag 26. juli 2008

The Wind Beneath My Wings

It must have been cold there in my shadow, to never have sunlight in your face. You were content to let me shine, you always walked a step behind. I was the one with all the glory, while you were the one with all the strenght. Only a face without a name, I never once heard you complain. Did you ever know that you're my hero, and everything I would like to be? I can fly higher than an eagle, 'cause you are the wind beneath my wings. It might have appeared to go unnoticed, but I've got it all here in my heart. I want you to know I know the truth, yes I do, I would be nothing without you.

ooh endelig fremme i Polen!
eller kom frem yesterdag da :)
kjempe koslig her, men fyttirakkern, varmt er det ja!!



mandags morgen kom vi med fergen til Kiel-Tyskland og kjørte innover til Berlin som vi skulle være i 2 netter.
Berlin er egentlig litt oppskryt, det er fint der og ting, men masse folk og umulig og traske rundt og se ting uten at folk er i veien. Litt synd i grunn, sikkert kanon by men utrolig folksomt! Iallefall om sommeren.. masse turrister over hele byen! Men den er stoooor da! 10 ganger så stor som Oslo, minst! men fikk nå sett det viktigste, så muren som de har rast ned, stortings greiene, togbanen i berlin! omg! Oslo S er INGENTING i forhold til den!!! hadde lett gått meg vill der!

onsdag kom vi endelig frem til Polen :)
overnattet 2 netter i en by ikke så langt fra grensen til Tyskland, Wroclaw.
Der var vi i et musem for og se på et panorama bilde. 15 meter høyt og 150 meter langt tror jeg det var. Stooort var det iallefall! og fantastisk flott :)
om kvelden gikk vi ut og spiste, herlig nattliv de har der. Masse folk ute og masse steder og sitte ute og se på folkelivet.

Fredag kom vi frem til Bydgoszsc, til bestemor og bestefar. Og her blir vi til 12 august eller noe :) kanon vær og vaaarmt som pokker!
om natten har vi samme temp. som vi har om dagen hjemme! wooow!

Ingen kommentarer: