
Oi i dag var jeg en tur hos frisøren, tror jeg har funnet verdens beste frisør, nemlig Idol Frisør på Askøy! Elsker den frisørsalongen! Masse greie flinke folk :)
Jeg har lenge vurdert og klippe håret mitt i en slags form for bob, så jeg kom hjem med kortere og blondere hår. Tror jeg lider av blondorexia eller noe i den duren, kan aldri få det blondt nok.. Men woho!! Kjempe uvant, men er glad jeg tok sjangsen og gjorde det, for det trengtes viiiirkelig!



19 kommentarer:
wow.. det ble jo kjempe bra:) Gratulerer så mye:)
Det ble kjempe kort!
jeg fikk nesten litt sjokk da jeg klikket inn på bloggen, også var halvparten av håret borte vekk :P
Må si det ble fint ;)
I LOVE IT! Det ser sinnsykt bra ut, du bør være fornøyd!
Det ble sikkelig fint!
så fint det ble :D
det ble veldig bra, du kledde det virkelig :)
Det kledde du :)
Det ble kjempe flott =)
elsker det!!!!! fiiiiint altså
Du ble veldig fin på håret!
kjempe tøft :))
kul ny look. må snart gjøre noe med håret selv- det henger bare rett ned, og jeg har stadig flere bad hairdays.. he he:)
kult du fortsatt liker topp;) og følger med. klem og god helg
Det ble kjempe fint! Det kledde du kjempe godt! :D
Kjempe fint...
Syns forresten det er veldig fint med veldig blondt hår..
Wow, så fin du ble!!!! :D
Herlig med forandring, kjempe fint:)
SÅ fint hår :-)
Så stilig da :)
Du ble så utrolig fin på håret! :D
Kan du ikke legge ut et bilde der du ikke har det slett å? Du har jo så fine krøller :D:D
Legg inn en kommentar