mandag 19. oktober 2009

Hey blondie!



Oi i dag var jeg en tur hos frisøren, tror jeg har funnet verdens beste frisør, nemlig Idol Frisør på Askøy! Elsker den frisørsalongen! Masse greie flinke folk :)

Jeg har lenge vurdert og klippe håret mitt i en slags form for bob, så jeg kom hjem med kortere og blondere hår. Tror jeg lider av blondorexia eller noe i den duren, kan aldri få det blondt nok.. Men woho!! Kjempe uvant, men er glad jeg tok sjangsen og gjorde det, for det trengtes viiiirkelig!



19 kommentarer:

Adriane sa...

wow.. det ble jo kjempe bra:) Gratulerer så mye:)

motionocean sa...

Det ble kjempe kort!
jeg fikk nesten litt sjokk da jeg klikket inn på bloggen, også var halvparten av håret borte vekk :P

Må si det ble fint ;)

Guruizzm sa...

I LOVE IT! Det ser sinnsykt bra ut, du bør være fornøyd!

Ane sa...

Det ble sikkelig fint!

Marit sa...

så fint det ble :D

Nugget sa...

det ble veldig bra, du kledde det virkelig :)

Ida Sanden sa...

Det kledde du :)

Elena sa...

Det ble kjempe flott =)

Benedicte sa...

elsker det!!!!! fiiiiint altså

Marianne sa...

Du ble veldig fin på håret!

Line. sa...

kjempe tøft :))

Hippie, hippie - milkshake sa...

kul ny look. må snart gjøre noe med håret selv- det henger bare rett ned, og jeg har stadig flere bad hairdays.. he he:)
kult du fortsatt liker topp;) og følger med. klem og god helg

Jeanette sa...

Det ble kjempe fint! Det kledde du kjempe godt! :D

Jorunn sa...

Kjempe fint...

Syns forresten det er veldig fint med veldig blondt hår..

K(ristine) A(malie ) sa...

Wow, så fin du ble!!!! :D

tinemarie sa...

Herlig med forandring, kjempe fint:)

Renate sa...

SÅ fint hår :-)

KRISTINE TRAVELS sa...

Så stilig da :)

Malin sa...

Du ble så utrolig fin på håret! :D

Kan du ikke legge ut et bilde der du ikke har det slett å? Du har jo så fine krøller :D:D