onsdag 9. september 2009

Give it to me!








Noen som har lyst og være ekstra snill og kjøpe en av disse til meg? Føler du for og være den snilleste i hele verden kjøper du alle 3 :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

tøs jenta

Marit sa...

Den øverste var råkul :D

Maria Isabell sa...

Alt for deg :) Hihi!

Yvonne sa...

Så søt den nederste vaar :O :)

Hanne sa...

Kjempefine, den øverste var min favoritt:)

Marianne sa...

Den øverste var super fin!!

AlexandraEi sa...

Stillige!