Enjoy!
Solnedgangen fra Color Line Fantasy
Empic Cafe i Bydgoszcz. Den tøffeste veggen! The Beatles <3>
more love !
Hjembyen Bydgoszcz.
Krakow, Polen. Utrolig nyyydelig by!
Wawel, Krakow
Den tøffeste hippie biln like ever i Krakow!
Meg i Zagan, Polen.


18 kommentarer:
fine bilder!:) den bilen var smashing!!;)
fantastisk!
Aaa, stilige bilder! For en kul bil :D Haha ^^ God helg :)
Fine bilder :)
Fine bilder :)
Nydelige bilder! Hvor har du vært utenom i Polen? :):)
Åhh, jeg savner Poler så utrolig. Har så inderlig lyst til å dra tilbake ditt :) Håper du kosa deg masse :D
Haha, herlig bil!:D
så herlige bilder :-D aw
DEn veggen var utrolig kul!
Utrolig fine bilder!<3
Hærlige bilder!:-)
Sv; ja, det er kos med hytteturer uansett :)
Fy søren for noen tøffe bilder, likte den ene veggen. Drit bra laga :)
Fine bilder, det øverste var helt nydeligt! Og bilen og veggen var kjempe kul :- )
Har virkelig lyst til å reise til Krakow en gang, det har jeg! Virker som du har kost deg ^^
polen er et herlig land.. og jeg digger krakow, reiser gjerne tilbake dit en gang..har ikke vært der siden 10.klasse
Ö Ö Ö
Den veggen MÅ jeg se en gang! For ikke å si "ta på", "ta bilder av", "lukte på"... Haha.
Åh. Skulle ønske jeg var tenåring da Beatles var på sitt høyeste. For meg er de fortsatt på det stadiet. Bloggen din er fortsatt kjempebra. (:
aaah, jeg elsker Krakow! <3
Legg inn en kommentar