fredag 24. juli 2009

Dette er livet...nananana!

Istedenfor og skrive masse drit som du uansett ikke skjønner noe av siden du da ikke var med på turen så bestemte jeg meg for og legge ut bilder ifra turen.
Enjoy!


Solnedgangen fra Color Line Fantasy


Empic Cafe i Bydgoszcz. Den tøffeste veggen! The Beatles <3>


more love !


Hjembyen Bydgoszcz.


Krakow, Polen. Utrolig nyyydelig by!


Wawel, Krakow


Den tøffeste hippie biln like ever i Krakow!


Meg i Zagan, Polen.

18 kommentarer:

May Elin sa...

fine bilder!:) den bilen var smashing!!;)

Christine Tallulah sa...

fantastisk!

Maria Isabell sa...

Aaa, stilige bilder! For en kul bil :D Haha ^^ God helg :)

Sarah sa...

Fine bilder :)

Sarah sa...

Fine bilder :)

Kari sa...

Nydelige bilder! Hvor har du vært utenom i Polen? :):)

Lena. sa...

Åhh, jeg savner Poler så utrolig. Har så inderlig lyst til å dra tilbake ditt :) Håper du kosa deg masse :D

Mystic Girl sa...

Haha, herlig bil!:D

Annette sa...

så herlige bilder :-D aw

Lillian & Torjus sa...

DEn veggen var utrolig kul!

Karoline sa...

Utrolig fine bilder!<3

Lotte Marie sa...

Hærlige bilder!:-)

Sv; ja, det er kos med hytteturer uansett :)

Thea sa...

Fy søren for noen tøffe bilder, likte den ene veggen. Drit bra laga :)

Marianne sa...

Fine bilder, det øverste var helt nydeligt! Og bilen og veggen var kjempe kul :- )

Renate sa...

Har virkelig lyst til å reise til Krakow en gang, det har jeg! Virker som du har kost deg ^^

IdaPida sa...

polen er et herlig land.. og jeg digger krakow, reiser gjerne tilbake dit en gang..har ikke vært der siden 10.klasse

Karina sa...

Ö Ö Ö
Den veggen MÅ jeg se en gang! For ikke å si "ta på", "ta bilder av", "lukte på"... Haha.
Åh. Skulle ønske jeg var tenåring da Beatles var på sitt høyeste. For meg er de fortsatt på det stadiet. Bloggen din er fortsatt kjempebra. (:

Helene sa...

aaah, jeg elsker Krakow! <3