søndag 18. januar 2009

Gimme it!


Denne kjolen er så pen! Har skikkelig lyst på den!

eller denne:




http://asosblog.typepad.com/photos/uncategorized/2008/07/10/hippieheadbands.jpg
Elsker hårbånd! Iallefall Ashley passer best til det av disse tre : )

22 kommentarer:

Benedicte sa...

pene kjoler da.. men ikke helt min stil! elsker også hårbånd.. men kler det søren ikke! :/

så du miami ink før eller etter du så innlegget mitt? :D

Maria Helene Nilsen sa...

Så pene kjolene var. Jeg eeeelsker hårband :D

Xavi sa...

versegood =)

den øverste kjolen var superfin !

Marinakvalvik sa...

Kjempe søte kjoler :)
Helt enig! Hårbånd er elsk :-D

Anonym sa...

Takk for kommentar på bloggen min :)

Og kjolene var skikkelig søte! Fine vårkjoler ;)

AnjaVictoria sa...

aw. hørtes koselig ut :) kjolene var kjempe søte. jeg har tenkt på å kjøpe meg sånt bånd. men trur neppe jeg kler det :P så da dropper jeg det hehe

Anonym sa...

Sv: Ja skikkelig fin =) Så fin blogg foressten =)

Nina sa...

Jeg likte den øverste kjolen best:-D

idamarie sa...

ååh,kjolene var kjempefine! :D

Frk.Jakobsen sa...

Det var skikkelig nydelige kjoler :)

Ja, det er artig å lese hva man skreiv da man var mindre :p

Maria Isabell sa...

Hårbånd er drit kult :D

Anonym sa...

For noen utrolig fine kjoler:) Skulle ønske jeg kledde hårbånd!

Nadia sa...

Den øverste kjolen var nydelig :D takk for kommentar forresten!

CHRISTINAFRAAS sa...

nydelige kjoler :)

Theresa sa...

beautiful dresses!! I loooove headbands!! but I think it doesn't fit me that good... :(

Malina sa...

Veldig søte kjoler :)

Tricia sa...

love the dresses, esp. the blue!

Anonym sa...

Søte kjoler, ikke at jeg kunne brukt dem, but cute

Jorunn sa...

De var kjempe fine... Hvor er de fra... Elsket den blå...

What is Reality Anyway? sa...

love this! x

Anonym sa...

Så utrolig fin blogg du har! Dette
blir helt klart en blogg jeg kommer til å følge :D søta

DirtyJulie sa...

Herregud så nyedelig kjoler!!