Velkommen til mitt private sted!
Her skrives det ned tanker og forskjellige meninger. Skal prøve og oppdatere dere hverdag men kan ikke love noe enda.. Så til dere som gidder og lese det jeg skriver, jeg skal prøve mitt beste og underholde dere og gjøre tiden dere bruker her inne vært det. Så ikke kom og skyld på meg hvis dere ønsker dere tilbake til det dere egentlig holdt på med før dere kom inn hit ;)
Emeralds - Wall around my heart Poison - No ring, no gets 4 Non Blondes - What's Up Madonna - White Heat The Saturdays - Forever Is Over Alannah Myles - Black Velvet Carole King - It's gonna take some time Ess I Ermet - Dette er livet Cat Stevens - Can't Keep It In Patrick Swane - She's like the wind
22 kommentarer:
pene kjoler da.. men ikke helt min stil! elsker også hårbånd.. men kler det søren ikke! :/
så du miami ink før eller etter du så innlegget mitt? :D
Så pene kjolene var. Jeg eeeelsker hårband :D
versegood =)
den øverste kjolen var superfin !
Kjempe søte kjoler :)
Helt enig! Hårbånd er elsk :-D
Takk for kommentar på bloggen min :)
Og kjolene var skikkelig søte! Fine vårkjoler ;)
aw. hørtes koselig ut :) kjolene var kjempe søte. jeg har tenkt på å kjøpe meg sånt bånd. men trur neppe jeg kler det :P så da dropper jeg det hehe
Sv: Ja skikkelig fin =) Så fin blogg foressten =)
Jeg likte den øverste kjolen best:-D
ååh,kjolene var kjempefine! :D
Det var skikkelig nydelige kjoler :)
Ja, det er artig å lese hva man skreiv da man var mindre :p
Hårbånd er drit kult :D
For noen utrolig fine kjoler:) Skulle ønske jeg kledde hårbånd!
Den øverste kjolen var nydelig :D takk for kommentar forresten!
nydelige kjoler :)
beautiful dresses!! I loooove headbands!! but I think it doesn't fit me that good... :(
Veldig søte kjoler :)
love the dresses, esp. the blue!
Søte kjoler, ikke at jeg kunne brukt dem, but cute
De var kjempe fine... Hvor er de fra... Elsket den blå...
love this! x
Så utrolig fin blogg du har! Dette
blir helt klart en blogg jeg kommer til å følge :D søta
Herregud så nyedelig kjoler!!
Legg inn en kommentar