Velkommen til mitt private sted!
Her skrives det ned tanker og forskjellige meninger. Skal prøve og oppdatere dere hverdag men kan ikke love noe enda.. Så til dere som gidder og lese det jeg skriver, jeg skal prøve mitt beste og underholde dere og gjøre tiden dere bruker her inne vært det. Så ikke kom og skyld på meg hvis dere ønsker dere tilbake til det dere egentlig holdt på med før dere kom inn hit ;)
Emeralds - Wall around my heart Poison - No ring, no gets 4 Non Blondes - What's Up Madonna - White Heat The Saturdays - Forever Is Over Alannah Myles - Black Velvet Carole King - It's gonna take some time Ess I Ermet - Dette er livet Cat Stevens - Can't Keep It In Patrick Swane - She's like the wind
17 kommentarer:
Haha! Detta er min humor!
Haha.. genialt bilde!
Hei (: Liker bloggen din.
Og kjempe fin header du har :D
mm er trist det der :( men får håpe hun liker seg der da :D
Hvor er det hun er i militæret da?
hahahahaha, morro :D ich liebe einstein humor ;) fin blogg selv, pena :D
Hahah:D
Hahaha
Den der er så bra x''D
Helga her har bare vært chill med Polarexpressen x 5, foto, PC og shopping 8))
Takk for kommentar btw : D
hahaha, ha en fin mandag ;)
(og btw, kvitt deg med ordbekreftelsen!)
hahaha!
hahaha! den var genial!! :P
Faktisk veldig morsom :P
jeg må bare le litt til :p hihi!
haha :P
HAHA! Genialt bilde!!
HAHAA
Hah , den eide .
Legg inn en kommentar