søndag 23. november 2008

Einstein/Brett Pitt



Haha!
Håper alle har hatt en fin helg : )

17 kommentarer:

Yvonne sa...

Haha! Detta er min humor!

Christine sa...

Haha.. genialt bilde!

Linda sa...

Hei (: Liker bloggen din.
Og kjempe fin header du har :D

Linda sa...

mm er trist det der :( men får håpe hun liker seg der da :D
Hvor er det hun er i militæret da?

VEDIS KRISTINE sa...

hahahahaha, morro :D ich liebe einstein humor ;) fin blogg selv, pena :D

Linn sa...

Hahah:D

Camilla Didriksen sa...

Hahaha

Susanne sa...

Den der er så bra x''D
Helga her har bare vært chill med Polarexpressen x 5, foto, PC og shopping 8))

Takk for kommentar btw : D

CHRISTINAFRAAS sa...

hahaha, ha en fin mandag ;)


(og btw, kvitt deg med ordbekreftelsen!)

Margrete sa...

hahaha!

Anonym sa...

hahaha! den var genial!! :P

Ida K sa...

Faktisk veldig morsom :P

VEDIS KRISTINE sa...

jeg må bare le litt til :p hihi!

It's Aggy bitch! sa...

haha :P

Anonym sa...

HAHA! Genialt bilde!!

Anonym sa...

HAHAA

victoria sa...

Hah , den eide .