søndag 19. oktober 2008

Teenage Dirtbag

Cause I'm just a teenage dirtbag baby
Yeah I'm just a teenage dirtbag baby
Listen to Iron Maiden baby with me


Jeg har kjempe lyst og reise til Polen igjen!
Savner det så inderlig! Er halv polsk for de som ikke har fått med seg det : )
Mamma og pappa skal nedover i begynnelsen av November for og feire sølv eller gull [husker ikke helt hvilken av de det var]bryllup til bestemor og bestefar der nede.
Men jeg kan ikke være med, skal snart ha fagprøve og må konsentrere meg om den!

Ellers vil jeg så inderlig til Australia!! Har alltid hatt lyst og dra bort dit og besøke Palm Beach hvor Home and Away spilles inn, besøke Operahuset i Sydney og mye mer.







Hvilken by/land har du lenge hatt lyst og besøke? Eller ønsker deg tilbake til?

6 kommentarer:

Renate sa...

Det er mange steder jeg har lyst å reise til. Jeg skal faktisk til polen neste år på klassetur:)

*--Christine--* sa...

Åh det er så mange steder jeg vil besøke! Australia, USA, Kina, Island, Karibien, Seyschellene og Maldivene.. ++++,hehe:)
Av de stedene jeg har vært kunne jeg godt tenke meg å dra tilbake til Israel og Kroatia:)

Anonym sa...

palm beach er koselig..
saa lenge det ikke pissregner, fordi da blir man vaat:D
men straks du kommer dit kjenner du igjen deg:D

Anonym sa...

Jeg vil til Texas eller California :)

Caroline sa...

Wow, det å dra til Palm Beach er faktisk mitt høyeste ønske. Mm' hvordan hadde vel livet vært uten Home and Away?!

It's Aggy bitch! sa...

sant så sant.. home and away er en av mine all time favoritt serier, har sett på det for alltid!