lørdag 20. september 2008

Careless Whisper

I'm never gonna dance again
Guilty feet have got no rhythm

Though it's easy to pretend

I know you're not a fool

Should've known better than to cheat a friend

And waste the chance that I'd been given

So I'm never gonna dance again

The way I danced with you



Yeeeah! Tenkte det har blitt litt mye sånn kjendis stuff de siste gangene jeg har blogget så tenkte at denne gangen kan jeg fortelle litt om ting jeg liker. Og en av tingene jeg liker er og reise. Er halv polsk, så hver sommer reiser jeg og min familie ned til Polen til bestemor og bestefar og resten av familien.
Elsker Polen! Nydelig herlig land. Kulturen, språket, folkene, katedraler/kirkene, maten, naturen.. Fantastisk!



Er noe spesielt med øst europeiske land spør du meg. Når jeg reiser nedover, så blir det bil som er fremkomsmiddelet. Lang reise, men herlig og avslappende. Tar god tid nedover, blir noen dager i Tyskland og reiser litt rundt omkring i Polen før vi kommer til Bydgoszcz der vi holder oss resten av ferien. Noen av stedene jeg har vært innom på reisen nedover er; Krakow, Wroclaw, Auschwitz, Poznan, Torun (der Nikolaus Copernicus født Niklas Koppernigk kom fra, han som fant ut at Jorda går rundt Sola og ikke omvendt), Malbork, Gdansk, Olsztyn, Zielona Gora, Stonecznik osv..




Utsikten fra bestemor og bestefar.


Noen bilder fra Polen;






Bilder fra; Aggy

5 kommentarer:

Karoline sa...

Åhhh.. Elsker Carless Whisper sangen!! <3

Nydelig utsikt besteforeldrene dine har <3

CHRISTINAFRAAS sa...

åh, polen er koselig synes jeg, også så billig!

Emelie sa...

Aldri vært i Polen jeg:D Snakker u flytende polsk? ^^

It's Aggy bitch! sa...

Polen er kjempe digg og billig ja : ) nei snakker ikke flytende, men kan snakke og forstår når folk snakker til meg da hehe. snakket mer polsk da jeg var mindre, men har liksom sklidd litt vekk..

Hippie, hippie - milkshake sa...

bra med sangtekster:) takk for alltid hyggelig kommentarer på bloggen min.
fine bilder fra Polen... Har hatt venner som har bodd og studert der- og har lyst å reise dit en gang..