søndag 24. august 2008

Ooops! I did it again.

Oops!...I did it again
I played with your
heart, got lost in the game
Oh baby, baby
Oops!...You think I'm in
love
That I'm sent from above
I'm not that innocent


Søndager er så kjedelig.. Våknet halv 6 i kveld, eller ble vekket av pappa rettere sagt. Gosj lurer på hvordan jeg ska få sove i natt. Har tidlig vakt i morgen, begynner 7. Hurray! Dette går så bra atte.. o.O

Akkurat nå sitter jeg og ser på noen klipp av Britney da hun var på sitt beste. Miss the old Brit.
Husker den tiden jeg beundret hennes å sykt mye. Men nå har jeg mistet sansen for henne, eneste bra sangen fra hennes ny album er; Piece of me. Den er litt fancy.

Men nå er det Brann - Rbk time!

4 kommentarer:

Hippie, hippie - milkshake sa...

tusen takk for kommentar- og link. God søndag...britney er rå..du får ta noen fotballbrøl for brann:)

It's Aggy bitch! sa...

bare hyggelig vettu :) det skal jeg ^^,

Lise Marie sa...

Så fin bloggen din va blitt! Glede meg te i mårro :D

It's Aggy bitch! sa...

takk Lise! <3 ja jeg og :D!