Mamma mia, here I go again
My my, how can I resist you?
Mamma mia, does it show again?
My my, just how much I’ve missed you
Yes, I’ve been brokenhearted
Blue since the day we parted
Why, why did I ever let you go?
Mamma mia, now I really know,
My my, I could never let you go.Var en ganske fin dag i dag, trodde aldri det skulle bli så nydelig vær etter i går kveld. Da så det rett og slett ille ut! Plopp, plopp, plopp sa det hver sekund.
Var på tur med barnehagen i dag, kanon tur og samarbeidsvillige unger. Masse mygg men vi overlevde. Men må si jeg var ganske sliten da jeg kom hjem, skikkelig hodepine etter og ha vært ute i solen hele dagen. Så yoghurt med jordbær hjalp på ^^,
Kan egentlig ikke komme med noe svar på hvorfor jeg liker så godt det smykket, men I do altså.
Min min min Sonata Arctica t-skjorte! Gleder meg sånn til konserten i November!
Kjøpte den gensern i går. Kanon deilig og gå med! <3


1 kommentar:
Misunner deg så fælt! Meg og vil på Sonata i november! :O
Også digg t-skjorte og genser da! :O
Miss you! :'(
Legg inn en kommentar