I'm lookin over the skyline of the city.
How loud quiet nights in the mist of crime.
How next door the happiness lives sorrow,
And signals of solution in the sky.
A city of justice,a city of love, a city of peace
for every one of us.
We all need it, can't live without it
Gothem City
How sleeping awake because of fear.
How children are drowning in thier tears.
How we need a place where we can go,
A land where every one will have a hero
ahh. denne uken har vært både bra og ikke fult så bra..
Natt til mandag reiste søss til Italia med korpset, og kommer hjem i kveld *glede seg* vært litt stille uten henne her hehe.
Ellers har jeg fått besøk fra Polen, ei venninne av mamma og sønnen hennes på 20 år :)
Koslige folk, vi pleier og besøke de om sommeren når vi er der nede.
Så de skal være her frem til onsdagskveld, da skal de til Oslo og være der 2-3 dager og så fly tilbake til Polen.
Snart er det ferie her og.. can't wait! er så lei barnehagen allerede! selv om det har vært en relax uke egentlig da.. men været kunne vært bedre. Vært ganske bra temp. da men vært en del regnbyer.. hmrf
Ellers har jeg ikke hørt noe særlig fra "the one". Har egentlig gitt han opp, enn så lenge. Blir vel andre boller når jeg møter han igjen en gang.. Men men får ta det som det kommer, kanskje jeg egentlig bare savner en og være sammen med, og savner minnene vi hadde..? Hmm.. How knows..
Oooh jeg har kjøpt meg ny tlf nå da! Sony ericsson w890i <3 Love it!
søndag 29. juni 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar