I still want you by my side
Just to help me dry the tears that I've cried
And I'm sure gonna give you a try
Cause if you want I'll try to love again
Baby I'll try to love again but I know
The first cut is the deepest
Den sangen er så fin, Sheryl Crow har mangen fine sanger igrunn..
vel egentlig så er det ikke hun som har orginalen,,
men jeg liker hennes versjon bedre.
Jeg tror egentlig jeg syns den sangen er fin siden
jeg kjenner meg igjen i den..
man må sette seg inn i sangen for å skjønne den.
"the first cut is the deepest"
høres emo ut sant? But I will swear it ain't anything like that...
hvis du leser igjennom teksten et par ganger så vil du skjønne..
men nok om musikk høhø.
Jeg savner og ha en kjæreste tror jeg..
iallefall en som vil alltid være der, en jeg kan
krangle med, kose med, være venner med, gå ut med,
en og le og gråte med..Jeg trenger han..
men jeg tror han liker en annen jente. Bitch
virker iallefall sånn, men what the hell do I know..
han er så komplisert hele fyren.
men jeg har gode venner som prøver og hjelpe meg iallefall <3>
mandag 24. mars 2008
the first cut is the deepest
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


1 kommentar:
Jeg elsker den sangen!!:)
Legg inn en kommentar